Tuesday, January 3, 2012

Welcome!

Welcome! Students of Nan'ao Experimental School Affiliated with Beijing Normal University! This is Miss Yang, Yang Laoshi, the Mandarin teacher at Westlane Middle School, Indianapolis, Indiana. We are so happy that you are coming to visit us in Febuary, 2012! The students are excited and can't wait to see you! Here I am going to briefly introduce Westlane Middle School and the Mandarin program here.

Westlane Middle School is located in the Northwest side of Indianapolis, Indiana State. It is one of the three Middle Schools of MSD of Washington Township. 

The A point in the picture below is the location of Westlane Middle School. (From Google Maps)
 Look! This is the place you are going to visit! (From Google Maps)
The Mandarin Program of Westlane Middle School started in 2007. We are very proud that we were the first Mandarin Program in our school district!

During the summer in the past years, we took our students to Dalian, Beijing, Shanghai...etc and next summer, 2012, we are going to visit you! 

Now, hope we can start our communication through this blog. Enjoy!!

23 comments:

  1. This is Yanglaoshi speaking! Welcome guys!! Now you may start your post! Remember, try as much as Character/Pinyin as you can. For further information, yes, you may use English! :-) Enjoy and have fun!!

    ReplyDelete
  2. 你好! 我叫吕彬恩。 我十一岁。我家有四个人。我西还棒球。我的棒球。my number is 5.那尼呢?

    ReplyDelete
  3. ni hao !Wo jiao he wei lun. wo shi er sui. wo jia liu ge ren. wo you mama . wo you baba. wo you gege . wo you liang ge didi .wo you yi zhi gou . wo you si zhi ji . zai jian!

    ReplyDelete
  4. 你好我叫刘雅姿。我十一岁。我家有四个人。我有一只狗。我喜欢蝴蝶。那你呢?

    ReplyDelete
  5. 你好,我叫孟蔓英。我喜欢跳舞和唱歌。我上七年级,喜欢中学。我有一只狗和一只猫。我最喜欢和朋友说话。我最喜欢紫色。在建!:)

    ReplyDelete
  6. 你好,我叫 Christian,何甬雳 。我十三岁。我家有五个人。我有两只乌龟。 我喜欢打篮球,和踢足球。我上西线中学,七年级。

    那你呢?

    ReplyDelete
  7. 你好!我叫龙尹熙。我十二岁。我家有两个人。我有一只猫。我上七年级,西线中学。我最喜欢花时间和朋友一起。我喜欢画画和运动。我也喜欢看书和跳舞和唱歌。我不喜欢写字。那你呢?

    ReplyDelete
  8. 你好!我叫史爱琳,Avalin。我十三岁。我最喜欢游泳。我也喜欢跑步。我不喜欢篮球和橄懒球。我家有五个人。我有四只宠物。我有两个鸟。他们会说话。我有一个金鱼。我有一只狗。她叫Molly。我上七年级,西线中学。

    ReplyDelete
  9. 你好!我叫肚明齐。我十三岁。 我家有五个人。我有二只青蛙。我喜欢看橄榄球和蓝色我上七年级,西线中学。我最喜欢打篮球。那你呢?

    ReplyDelete
  10. 你 好,我叫葛阳卓。
    我家有三个人,我妈妈和爸爸。
    我十三。
    我有二只狗,我叫狗Corky和Chloe。
    我喜欢吃,和睡觉。
    我上七级中学,
    我喜欢 我打家和朋友!
    我不喜欢电字游戏
    欢迎!!!!! :)

    ReplyDelete
  11. 你好!我叫米彬荣(Bailey) 我十二岁。 我家有四个人,有妈妈,爸爸,和妹妹。 我有四只狗,猫,乌龟,沙鼠。 我喜欢踢足球,唱歌,跳舞,和听音乐。我上七年级, 西线中学。我不喜欢高尔夫球和橄榄球。欢迎!

    ReplyDelete
  12. 你好。 我叫安虎廷。 我十二岁。 我家有五个人。 我有爸爸和妈妈和两个弟弟。 我有两只猫和三只狗。 我喜欢打乒乓球。 我上七年级。 我上西线中学。 我不喜欢打橄榄球。欢迎

    ReplyDelete
  13. 你好,我叫韩杰。我十三岁。我家有四个人,有爸爸,妈妈,弟弟,和我。我有一只猫。我喜欢 橄榄球。我上七年级。

    ReplyDelete
  14. 你好
    我叫赖泽
    我十三岁
    我家有四个人,有爸爸,哥哥,姐姐,我弟
    我喜欢网球,橄榄球,篮
    我不西换 足球
    七年几

    ReplyDelete
  15. 你好
    我叫 李筝虎。 我 十三岁。我家有十个人,有爸爸,妈妈,哥哥,五 姐姐 和 ect.我 有四只狗,一猫。我喜欢橄榔秋。我上七年级,西线中学。

    ReplyDelete
  16. 你好!我叫林舟亿。我一十二。我家有四个人,有爸爸,妈妈,和弟弟。我有三只狗和两只天竺鼠。我喜欢跳舞,听音乐,看电视,和垒球。我上七年级,西线中学;我不喜欢跑部!欢迎 !

    ReplyDelete
  17. 你好!我叫许密。 我十二岁。我家有四个人。我有爸爸妈妈哥哥和我!我有二只狗。 我喜黄游泳和 熊猫。我不惜黄渔。再见!

    ReplyDelete
  18. 你好我叫詹棋文我十三岁。我家有四个人。我有一只猫。

    ReplyDelete
  19. 你好!我叫马怡安。我十一岁。我家有四个人。我有一只狗。我喜欢马,吃东西,和松鼠。我不喜欢男同学。那你呢?再见!

    ReplyDelete